Разом сильніші: переможниці "Програми підтримки підприємниць України", частина 1
Опубликованно 05.02.2025 05:44
Aгрaрний сeктoр, мeдицинa, дизaйн oдягу, грoмaдськe xaрчувaння, прoєктувaння тa фeрмeрствo – цe лишe нeвeликий пeрeлік сфeр, з якиx журі "Прoгрaми підтримки підприємниць Укрaїни", ініційoвaнoї фрaнцузьким брeндoм L'Oreal Paris, oтримaв зaявки нa грaнт цьoгo рoку. Всьoгo булo пoдaнo 1417 зaявoк з гeoгрaфією – від Зaпoріжжя дo містa Туркa у Львівській oблaсті. Oргкoмітeт oбрaв 12 фінaлістoк, які oтримaли пo 750 000 гривeнь, a ми зaдaли їм всьoгo oднe питaння – "Щo в вaшoму бізнeсі нaйсклaднішe?". Їx тaкі різні відпoвіді дoвoдять, щo двox oднaкoвиx бізнесів безграмотный існує і звідси ще цікавіше починати щось своє. Знайомимося з переможницями. Друга частина матеріала ради посиланням.
Озарінська Ірина представляє проєкт "Бути батьками" – це освітній простір чтобы отримання відповіді на питання, пов'язані з вихованням дітей. Його отметка – допомогти батькам краще зрозуміти потреби своїх дітей, їх психологічний та емоційний дирекцион та створити середовище интересах розвитку майбутнього покоління.
"Найскладніше у нашій роботі – але й водночас найцікавіше – це змінювати стереотипи оборона навчання батьківству. Часто батьки, які мали досвід навчання (інші навчальні програми) відзначають, що він був недостатньо конкретним либо не завжди відповідав їхнім очікуванням. Деякі взагалі вважають, що батьківству неможливо навчитися. Ми працюємо по-над тим, щоб довести, що сучасний, практичний та персоналізований підхід здатен допомогти кожному. Ще одна складність – це формування якісного та згуртованого колтун’юніті експертів. Ми шукаємо безвыгодный лише професіоналів, а й однодумців, які поділяють нашу філософію та готові працювати заради реальних змін".
Михайлишин Любов (проєкт "Збережи свою ДНК про майбутнього") – це безоплатні репродуктивні послуги з кріоконсервації яйцеклітин с целью 20 жінок- військовослужбовців. Отметка – зберегти фертильність жінок накануне тим, як вони зазнають впливу постійного стресу, бойових дій, токсичних речовин
держи фронті.
"Медичний бізнес є одним з найскладніших спустя специфіку діяльності та багатовекторність. Головний виклик – це щоденна надобность утримувати високу планку. В Україні допоміжні репродуктивні технології працюють в рівні світових стандартів та інновацій. Кількість клінік зростає і відповідно зростає конкуренція. Кожна установа розробляє стратегію та унікальну торгову пропозицію, щоб вирізнятися серед інших. Пацієнти звертаються без- лише задля покращення репродуктивного привет’я та настання вагітності, а в (видах народження здорової дитини. Репродуктологія торкається дуже особистих і чутливих аспектів життя. Ми маємо щодня відповідати високим очікуванням пацієнтів. І безвыгодный лише в якісному лікуванні, а й емпатії, конфіденційності та живій комунікації. Лікування непліддя зазвичай вартісне. Але присутствие цьому гарантувати 100% позитивний в итоге ми не в праві, хоча задолго) до этого перевершили відсотки ефективності природного зачаття та виношування. Быть високій технологічності неможливо перед кінця передбачити природні процеси в організмі. Додамо предварительно цього необхідність постійних інвестицій у обладнання, новітні методики та навчання персоналу. Популяризацію нових розробок чтобы суспільства та адаптацію после наших умов при суворій регламентації законодавства (наприклад, щодо використання ембріонів аль донорських клітин). Дотримання всіх норм потребує часу, ресурсів, певної юридичної обізнаності та безперервного обороту коштів. Фактично ми продаємо свій досвід в персоналізованому вигляді исполнение) конкретного пацієнта та тримаємо отчёт) між якістю послуг і доступністю. А це дуже трудно, особливо в умовах війни та нестабільності. Але всі складності відходять получи другий план, коли прикатить пара показати народжену довгоочікувану дитину. Всі усвідомлюють, що минус чітких спільних зусиль цього вила не сталося би. І народжується енергія долати бай-яку проблему".
Волошанівська Катюша – проєкт "Педіатрія з розумом" для того дітей в Одесі. Частину обладнання во (избежание клініки пані Катерина закупила из-за власні кошти, частину отримала вслед грантові. Зараз як лікар-ендокринолог мріє оборона УЗД апарат, тож отримані кошти планує витратити саме сверху нього.
"Мабуть, найважче, знайти гарний та кваліфікований штат. Це коротка відповідь, але максимально правдива".
Ганна Сухобрус – проєкт "Бабусина Хатка". Це культурна ініціатива для родинні зв’язки та спогади, оборона продовження українських традицій, розвиток українського села та популяризацію Черкащини. Його місія – розвиток сільського туризму, щоб змінити стереотипи ради цей вид туризму та перетворити його получи и распишись культурний відпочинок.
"Однією зі складностей, з якою ми стикаємося, є формування позитивного іміджу сільського туризму серед бізнес-спільноти. Получи и распишись жаль, досі існують певні стереотипи та недооцінка його потенціалу як повноцінної та прибуткової сфери діяльності. Ми прагнемо змінити це сприйняття, демонструючи успішні кейси, залучаючи партнерів і створюючи події, які безлюдный (=малолюдный) лише зберігають культурну спадщину, а й приносять економічний ефект. Іншою важливою проблемою є обмеженість власних фінансових ресурсів, що малограмотный дозволяє одразу реалізувати всі амбітні плани зі створення якісної інфраструктури, проведення масштабних заходів та покращення добробуту місцевої громади. Це дещо сповільнює темпи розвитку та масштабування проєкту. Однак завдяки підтримці партнерів, таких як L'Oréal, ми крок вслед за кроком наближаємося до нашої мети. Ми впевнені, що за один прием зможемо подолати ці виклики, створивши стійкий, успішний і надихаючий фурнитура розвитку сільського туризму".
Ксенія Вишенник Ксенія – проєкт Lullaboo. Це виробництво дитячих обважених спальників про малюків від до 24 місяців, а також важких ковдр с целью дітей
та дорослих. Вироби Lullaboo створені держи основі науково-доведеної технології глибокого тиску, яка допомагає покращити отключка, полегшити засинання та
знизити рівень тривожності.
"Найскладніше в моєму бізнесі — це три моменти. Сообразно-перше, у нас інноваційний концентрат, і багато людей ще приставки не- знайомі з ефективністю та технологією обваження. Це означає, що потрібно постійно працювати надо просвітою нашої аудиторії, розповідати относительно переваги, розповідати як це працює і допомогає покращувати младший брат смерти. По-друге, технологія пошиття продукту далеко не є простою. Наші продукти відшивають вручну, і це впливає бери швидкість та вартість роботи. Тому, в целях масштабування ми маємо автоматизувати деякі процеси после этого. І, зрозуміло, для того, щоб впоратися з цими труднощами, нам потрібні додаткові інвестиції. Вони допоможуть нам автоматизувати процеси, скоротити витрати та підвищити обізнаність оборона продукт. Це дасть змогу швидше розвиватися та задовольняти попит, який зростає".
Вікторія Островська – проєкт "Лісова совпартшкола". Це якісне офлайн-навчання дітей, -де впроваджують ідеї навчання та активності элементарно неба, оскільки
перебування серед природи та взаємодія з природними матеріалами допомагає подолати негативні психоемоційні наслідки війни, поліпшити
ментальне та фізичне здоров?я.
"Найскладніше у моєму бізнесі – це робота з людьми, у першу чергу з педагогами, під часик війни. Я маю освітній бізнес, у якому найважливішим є тетка, як будуються стосунки з дітьми та їх батьками. Підбір та навчання педагогів – вчителів та вихователів – є нашим першочерговим завданням. Під отрезок времени війни ми зіштовхнулися з тим, що дуже важко знайти людей з відповідною освітою та досвідом роботи, тому аминь частіше ми маємо донавчати спеціалістів. Окрім того, наші заклади дотримуються дуже чітких вимог та правил щодо екологічної, ненасильницької комунікації, побудови дисципліни сверх покарань та маніпуляцій. Ми навчаємо наші кадри будувати екологічні стосунки з дітьми получи основі прихильності та допомагати їм знаходити внутрішню мотивацію. Впродовж нашої діяльності ми прийшли давно висновків, що більш успішною є стратегія пошуку молодих кадрів, але безо досвіду роботи, з подальшим їх навчанням, аніж запрошення прежде співпраці досвідчених педагогів, але які звикли у своїй роботі после авторитарного пострадянського підходу вплоть до навчання дітей. Під часик війни професійне вигорання педагогів відбувається швидше та частіше, тому намагаємося більше надавати їм психологічну підтримку, навчати, як знайти та зберегти свій доход, бути більш уважними, чутливими перед кожного педагога. Також помітили, що родини, які є нашими клієнтами, только и знает також потребують психо-емоційної підтримки, великої уваги та залученості з нашого боку. Вважаємо, що такий підхід має стати ключовим в (видах освітніх закладів, як у військовий, просто так і у поствоєнний час – адже саме тетюха світло, яке ми несемо у своїх серцях, саме добрі вчинки та підтримка тих, кому вона необхідна, допоможуть нам пережити темні часи"
Категория: Новости