Німець створив найгірший автомобіль в історії автопрому


Опубликованно 08.04.2024 14:56

Німець створив найгірший автомобіль в історії автопрому

Hoffmann car нaзивaли мoнстрoм-вбивцeю вoдіїв, прибульцeм з фільмів жaxів, п'янoю кaрaкaтицeю, нaйгіршим з нaйгіршиx... Втім, він дoнині нa xoду, мaє oфіційну рeєстрaцію, xoчa у вeрeсні святкувaтимe 85-річчя з чaсу рoзрoбки.

Від зaдуму інжeнeрнoгo рішeння тa дизaйну дo рeaльнoгo втілeння цe твoріння пройшло всього неуд роки. З 1949-го числом 1951-й власник невеличкої німецької майстерні в Мюнхені Майкл Хоффман зробив легендарний триколісний Hoffmann car.

У фантазії механіку невыгодный відмовиш, на вигляд його творіння як справжнє чудовисько. Втім, з Хоффмана можна кепкувати, смітися, але йому невыгодный можна відмовити в польоті думки.

Якщо бути справедливим, ведь механік випередив время на добре десятиліття. Але малограмотный в автомобілебудуванні. Рішення майстра з дизайном машини запозичили авіаконструктори, яким сподобалася така конфігурація в (видах носової частини широкофюзеляжних пасажирських літаків.

Фронтальні зображення верхньої половини з вікнами й дахом кабіни автомобіля экономно збігаються з формами верхньої лобової частини нинішніх авіалайнерів. Побачене держи Hoffmann car авіаконструктори перенесли держи кульмани, а потім зробили дослідний образец для аеротруби. Це було саме тетька, що шукали. Через тільки у машині Хоффмана лобове скло асиметричне, а в літаках пропорції урівноважили.

Щодо автомобіля, так він і широчезний спереду й звужений позаду, та ще й краткосрочный у довжину. Тому возьми ходу він більше нагадував «п'яного, який виходить з бару». Такого хиткого й нестійкого у русі автомобіля історія неважный (=маловажный) знає й понині.

После-перше, тут коротка трикутна конструкція интересах триколісного автомобіля. Вона має резон на існування і зустрічається доволі учащенно. Але якщо автомобиль має видовжену колісну базу, тоді воно доволі стійке в маневрах. А тригира коротка триколісна трест з широкою колісною парою хитка. Вона стабільна хіба що получи и распишись швидкості пішохода.

Експерти вважають, що найбільша закавычка Hoffmann полягає безграмотный стільки в дизайні, скільки в конструкції: широта колії передньої колісної маза більша, ніж самочки колісна база. Тому револьвер надзвичайно нестійка.

Додайте сюди ще й двигун мопеда в задньому рульовому колесі. (тутовое стоїть двотактний моторчик об'ємом 200 котел.см. Він має повітряне охолодження і потужністю в межах 6,5 к.с. Доповнює что надо тришвидкісна трансмісія з лінійною схемою перемикання та нейтральним положенням між задньою, першою та другою передачами.

Мопедної потужності достатньо, щоб тягнути 340-кілограмовий автомобіль сверху максимальній швидкості 45 км/время. Однак розвивати понад 20 км/годик навіть по прямій никак не рекомендується - хитка триколісна орудие, у якої ширина полезно наздоганяє довжину, може без усилий завалитися на бік.

Підвіска така, що навіть получай рівній дорозі сотрясать буде до цокоту в зубах. Автомобіль як без- стійкий, так і незручний. Древонасаждение в нього також проблемна. Заправити декантатор, що розміщений сверху підлозі, тут також гладко: горловина на даху, а бензиновий штуцер тягнеться через кружок позаду сидінь книзу, перекриваючи огляд чрез задні вікна.

Це чудеса-юдо в єдиному примірнику вдалося знайти і відновити. Історія замовчує його дорога до США, але в триколісного монстра-вбивцю було відновлено у 1996 році та виставлено в музеї Lane Motor в Нашвіллі (Теннессі, США) завдяки старанням Готфрід Герхойзе. Він відповідав из-за його оновлення та зберіг його в якомога більшій оригінальності, в т.ч. його асиметричне лобове скло.

Время від часу автомобіль вивозять нате автошоу, виставки. Але испытание-драйв вже давнёшенько ніхто не вести - машина старенька, навантажень малограмотный витримає. Востаннє їй дали прочухатися сверху коротких «покатушках» вісім років тому, відео якого (див. внизу) вдалося відшукати.

Після того нічого подібного неважный (=маловажный) було. З огляду возьми похилий вік найгіршого з найгірших автомобілів світового автомобілебудування, ймовірно, таких випробувань вже безграмотный буде. Однак як статичний експонат музею цей автомобіль дає уяву людській фантазії й повертає до самого вдалих і не дуже вдалих сторінок історії автомобілебудування.














banner14

Категория: Техника