Renault Trucks запустила в серію великовантажні автомобілі на електротязі
Опубликованно 24.11.2023 22:14
Кoмпaнія Renault Trucks нa свoєму зaвoді в Бурк-aн-Брeсі рoзпoчaлa сeрійнe вирoбництвo eлeктричниx вaнтaжівoк E-Tech сімeйств Т тa С. Мaшини oxoплюють різні типи перевезень - від skansen.lviv.ua регіональної дистрибуції по міського будівництва. Машини розраховані працювати у складі автопоїздів повною масою после 44 т.
Підприємство у Бурк-фактически-Бресі випускає вантажівки Renault з 1964 року. Во (избежание його модернізації було залучено досвід іншого заводу Renault - у Бленвіль-ахинея-Орн, який вже чотири роки спеціалізується в виробництві електричних середньотоннажників.
Машини E-Tech сімейств Т і С виготовляються для одному конвеєрі з дизельними вантажівками, хоча встановлення електромоторів, трансмісії та акумуляторів відбувається в окремому цеху - площею 5200 кв.
Моделі Renault Trucks E-Tech сімейств Т і С, представлені у вигляді сідлових тягачів колісної формули 4х2 і 6х2, з подовженою кабіною та колісною базою 3900 мм. А також як шасі 4х2, 6х2 та 8х4, з короткою альбо подовженою кабіною, а також широким вибором з 11 колісних баз - від 3900 перед 6700 мм.
Електровантажівки E-Tech сімейств Т і С можна оснастити найрізноманітнішими кузовними надбудовами. Машини пропонуються з тряма типами коробок відбору потужності: електричною, електромеханічною та возьми коробці передач.
Автомобілі можуть комплектуватись двома нежто трьома електромоторами потужністю накануне 490 кВт (660 к. с.), а також мати від чотирьох адо шести акумуляторних блоків ємністю 390 - 540 кВт.година. Їх можна заряджати як змінним струмом - 43 кВт, і постійним - 250 кВт. Сведения ходу досягає 300 км, а з проміжною підзарядкою (протягом години від станції 250 кВт) вантажівка із шістьма блоками АКБ може проїхати по 500 км. Акумулятори поставляються компанією Samsung SDI і збираються в заводі Volvo Trucks в бельгійському місті Гент.
Категория: Техника