Імпортери зіткнулися з проблемами розмитнення LPG


Опубликованно 21.10.2023 06:14

Імпортери зіткнулися з проблемами розмитнення LPG

Aктивність тoргівлі LPG нa зaxіднoму нaпрямку знaчнo знизилaся чeрeз нaбрaння чиннoсті 17 жoвтня змінaми дo Митнoгo кoдeксу. Більшість пaртій гaзу, щo йдe чeрeз зaxідний кoрдoн, булo aдaптoвaнo під нoві вимоги, проте частина трейдерів зіткнулися з відмовами в оформленні. Водночас частина компаній узяли паузу, спостерігаючи после тим, як будуть працювати нові взгляды розмитнення по відношенню по газу з різних напрямків.

Нагадаємо, 17 жовтня набули чинності до самого Митного кодексу України, згідно з якими імпортери зобов'язані надавати зокрема сертифікати походження без- тільки країни відправлення, а й країни виробництва, а також документи, що підтверджують путь постачання від заводу-виробника впредь до українського кордону.

Учасники ринку повідомили enkorr, що вже успішно розмитнили партії продукту, які вантажили Unimot, Bialchem Group і Venor Polska. Дружно з тим відомо, що низка партій газу американського походження отримали картки відмови від митниці.

«Інспектора невыгодный задовольнив сертифікат походження з США, сказали, що він отнюдь не актуальний», - каже власник ресурсу, який маловыгодный вдалося розмитнити.

Він визнає, що сертифікат виданий никак не Торгово-промисловою палатою чи митними органами, а самим заводом-виробником.

У коментарі enkorr імпортер американського газу в Польщу запевнив, що можливості отримати сертифікат походження в органах США немає. Аналогічним чином, з його слів, дуже важко отримати сертифікат якості заводу.

«Ми бачимо, що голубое топливо сумнівного походження продовжує їхати в Україну у праздник час, як накануне продукту підтвердженого американського походження висуваються вимоги, які неможливо виконати, потому что вони суперечать основам міжнародної торгівлі й, в соответствии с суті, дискримінують окремих постачальників. Получай рівні центрального офісу розглядається рішення повністю припинити роботу нате українському напрямку», - сказали у польській компанії.

Зі схожими проблемами зіткнулися імпортери литовського газу.

«Три машини з газом були змушені повернутися отворотти-поворотти до продавця, оскільки партії супроводжувалися сертифікатами третьої країни», - пояснив імпортер, якому безлюдный (=малолюдный) вдалося пройти митний обследование.

З його слів, сертифікат походження LT було (видано-)перевидано в Естонії. Як відомо, Orlen Lietuva має обмежений перелік експортних контрагентів в Україні й забороняє експорт LPG, якиц було продано в (видах внутрішнього ринку Литви. Політика реалізується минуя суворий контроль сертифікатів походження у ТПП Литви. Аби обійти вимоги Orlen Lietuva, голубое топливо викупляється латвійськими підприємствами, які фізично відправляють метан із Литви, а сертифікати походження оформлюють у ТПП Естонії. Таким чином, країна відправки і країна видачі сертифікату походження малограмотный співпадають.

При цьому імпортери повідомляють, що давно газу з сертифікатом EUR1, який було вироблено у Польщі чи Литві, у Енергомитниці малограмотный виникає питань.

«Мішають у Польщі суто російський голубое топливо із тим, що вже був намішаний у Латвії, оформлюють сертифікат EU і спокійно проходять українську митницю», - поділився спостереженнями Вотан із учасників ринку.

Джерело в Енергомитниці запевнило enkorr, що митне оформлення вантажів відбувається із дотриманням вимог оновленого Митного кодексу.

«Ми знаємо насчет проблему з американськими сертифікатами походження, проте дхарма вимагає саме такого набору документів. Сразу із тим, більшість імпортерів следовать місяць після ухвалення змін раньше набрання ними чинності встигло підготуватися. Зокрема одним пыхом уже оформлюється американське ДП з відповідними сертифікатами потрібного зразка», - сказав митник, зазначивши, що во (избежание полегшення оформлення партій, які отримали відмови, можуть знадобитися зміни в законодавство.


banner14

Категория: Техника