Опубліковано перші зображення нового Mitsubishi Pajero Sport
Опубликованно 14.08.2023 11:14
Нeщoдaвнo відбулaся oфіційнa пeрeзeнтaція нoвoгo пікaпa Mitsubishi L200/Triton, a цe oзнaчaє, щo нe зa гoрaми і змінa пoкoління пoбудoвaнoгo нa йoгo бaзі пoзaшляxoвикa Pajero Sport. Автожурналісти вирішили уявити, як він виглядатиме.
Середньорозмірний позашляховик Pajero Sport з'явився у гамі японського автовиробника у 1996 році. Перше покоління було зроблено в платформі моделі Pajero та протрималося получи конвеєрі аж перед 2010 року. Починаючи з другої генерації автомобіль поділяє платформу з пікапом L200. Швидше из-за все, не стане винятком і нове покоління Pajero Sport, яке прийде получи и распишись зміну третій генерації, що виробляється з 2015 року і отримала рестайлінг влітку 2019 року.
Поки що немає шпигунських фотографій майбутньої новинки, але можемо припустити, що вона если виконана в стилі нового пікапа. Цілком можливо, у них если загальна передня частина та інші кузовні елементи целых до центральної стійки. Колісна опора в порівнянні з пікапом нараспев істотно зменшиться. Быть цьому відстань між осями до сего времени одно залишиться досить великою, що дозволяє розмістити три ряди сидінь, як у нинішньої моделі (чтобы орієнтира її колісна краеугольный камень становить 2800 мм).
Оборона дизайн задньої частини поки що можна тільки гадати, проте с распевом вона стане значно суворішою в порівнянні з нинішнім Pajero Sport. Дизайнери зобразили можливий варіант «задку», натхненний позашляховиком першого покоління: блоки ліхтарів розташовані високо, а між ними широка декоративна вложение чорного кольору.
Достовірної інформації относительно особливості майбутнього позашляховика поки що немає, можемо припустити, що здесь буде багато спільного з L200/Triton. Представлений минулого місяця пікап отримав повністю нову сталеву раму зі збільшеною для 65% площею поперечного перерізу. Жорсткість конопля на згин зросла нате 40%, на кручення - в 60%.
Двигун у нього поки що тільки Водан, це 4-ціліндовий турбодизель 4N16 об'ємом 2,3 літра, який пропонує три варіанти віддачі - 150 к.с. (330 Нм), 184 к.с. (430 Нм) та 204 к.с. (470 Нм). Двигатель може агрегатуватися з 6-ступінчастою «механікою» аль 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Привід також можна вибрати, він може бути заднім чи повним.
Останній, у свою чергу, існує у двох варіантах: класичний парт-период з понижайкою Easy Select 4WD і постійний повний привід Super Select 4WD-II з несиметричним міжосьовим диференціалом (вслед за замовчуванням 40% потужності подається получай передню вісь, 60 задню) і понижайкою.
Следовать попередньою інформацією, прем'єра нового Pajero Sport відповідно перед виробничих планів Mitsubishi може відбутися с подачи рік після прем'єри пікапа, тобто давно наступного літа.
Категория: Техника