Новий Lexus GX показали у тюнінгу для бездоріжжя
Опубликованно 03.07.2023 14:35
Минулoгo місяця відбулaся oднa із нaйяскрaвішиx прeм'єр цьoгo рoку - пoзaшляxoвикa Lexus GX нoвoгo пoкoління. Він спрoeктoвaний у нoвoму ради кoмпaнії стилі, який відміннo підійде і для того позашляхових модифікацій, одну з варіацій яких автожурналісти вирішили зобразити.
Рамний позашляховик GX попереднього покоління вже став справжнім довгожителем сучасного автомобільного ринку, протримавшись получай конвеєрі з кількома рестайлінгами целых 14 років. Мелодично це стало однією з причин такої радикальної зміни у зовнішньому вигляді, эдак як новий GX безвыгодный має абсолютно нічого спільного зі своїми попередниками. Зате тепер він викликає асоціації з деякими моделями, орієнтованими получи серйозне бездоріжжя - насамперед Land Rover Defender. І, мелодично, новинка послужить базою ради численних позашляхових проектів, і журналісти представили Водан з можливих варіантів.
Зображений в рендерах позашляховик отримає суттєво збільшений дорожній просвіт, маловыгодный в останню чергу досягнутий завдяки великим колесам з шинами ради бездоріжжя. Передній попка перероблений, у нього тепер вбудована додаткова світлотехніка, лебідка та по себе буксирувальних вушок. Ще одна лебідка розташувалася в задньому бампері, а получи дах встановлений попа з наметом, що розкладається, а також додатковими фарами спереду і ззаду.
Новий GX зберіг рамну конструкцію, проте тепер він зроблений для платформі GA-F, яку вже використовують Toyota Land Cruiser 300 та споріднений давно нього Lexus LX останнього покоління. Фантом, як і раніше, має постійний повний привід і міжосьовий диференціал Torsen, що самоблокується. Нате зміну атмосферному V8 4.6 потужністю 305 к.с. прийшов бітурбирований V6 3.5, що видає 354 к.с. і 650 Нм крутного моменту в парі з 10-ступінчастим «автоматом». У майбутньому з’явиться і гібридна версія, яка отримає бензинову «турбочетвірку» 2.4, електромотор та 8-ступінчасту автоматичну коробку.
Категория: Техника