На Китай припадає 54 відсотки світового виробництва електромобілів
Опубликованно 20.05.2023 09:35
Зa oцінкaми Benchmark Minerals, дo 2030 рoку Китaй вирoблятимe вдвічі більшe aкумулятoрів, ніж усі інші крaїни рaзoм узяті.
Зaзнaчaється, що майже всі заводи використовують акумулятори місцевого виробництва. Китайські компанії ради допомогою держпідтримки придбали частки в гірничодобувних компаніях получай п'яти континентах, і незалежно від того, хто видобуває корисні копалини, майже всі вони постачаються вплоть до КНР для переробки для матеріали, придатні к виготовлення акумуляторів. Насчет це йдеться в матеріалі The New York Times.
Ця країна обробляє 95% марганцю, 73% кобальту, 70% графіту, 67% літію, 63% нікелю.
Повідомляється, що Піднебесна стала найбільшим виробником акумуляторів завдяки тому, що з'ясувала, як ефективно і з меншими витратами виготовляти компоненти исполнение) акумуляторів.
Хайнер Хеймес, професора Аахенського університету RWTH (Німеччина), каже, що Поднебесная (империя) може будувати заводи з виробництва батарей майже вдвічі дешевше, ніж країни Північної Америки чи Європи.
Експерти кажуть, що в целях будь-якої іншої країни майже неможливо стати самостійною в ланцюгу постачання акумуляторів незалежно від того, чи має вона дешевшу робочу силу чи знаходить інших глобальних партнерів. Компанії в бай-якій точці світу прагнуть створити партнерські відносини з китайськими виробниками, щоб увійти в галузь разве розширити її.
«Ніхто безвыгодный зможе досягти успіху в галузі електромобілів минус певного типу співпраці з Китаєм, по прямой чи опосередковано», - підсумовує Скотт Кеннеді, старший радник C.S.I.S.
Категория: Техника