Китайські авто завойовують популярності на зарубіжних ринках


Опубликованно 12.04.2023 11:07

Китайські авто завойовують популярності на зарубіжних ринках

Китaйські aвтoвирoбники спoстeрігaють зрoстaння свoєї пoпулярнoсті нa зaрубіжниx ринкax, щo мoжe спoнукaти eкспoрт aвтoмoбілів з крaїни дo нoвoгo мaксимуму цьoгo рoку після сплeску 2022 рoку. Зa дaними Китaйськoї aсoціaції aвтoвирoбників, минулoгo року китайські автовиробники експортували 3,11 млн автомобілів, що возьми 54,4% більше, ніж минулого року, і поставили Поднебесная (империя) на друге місце після Японії.

Цей імпульс збережеться і у 2023 році. Дані Great Wall Motors, найбільшого китайського виробника позашляховиків та пікапів, показали, що в січні компанія продала по (по грибы) кордон 15 998 автомобілів, що держи 25,47% більше, ніж торік. Держи їхню частку припало понад чверть від загального обсягу поставок из-за місяць.

Китайський автовиробник заявив, що прискорить свою глобальну кампанію, а Європа і Південно-Східна Азія стануть новими ринками, що розвиваються.

Керівник відділу продажів Great Wall Motors Thailand, сказав, що автовиробник планує запустити в країні чотири нові моделі автомобілів у 2023 році.

Минулого року було продано 173 180 автомобілів для закордонних ринках, що получи 21,28% більше, ніж торік. Китайський автовиробник заявив, що його сукупний закордонний продаж перевищив 1 мільйон одиниць.

Минулого місяця китайський автовиробник BYD експортувала 10 409 автомобілів, що бери 57,8% більше, ніж минулого року.

У вересні 2022 року китайський автовиробник BYD випустив у Європі три моделі, однією з яких є Atto 3. Приблизно путем місяць компанія з оренди автомобілів Sixt підписала угоду з BYD относительно купівлю 100 000 автомобілів протягом шести років.

Китайський автовиробник Voyah, преміальний підрозділ NEV державної Dongfeng Motor, заявив насчет початок постачання своїх позашляховиків предварительно Норвегії, свого першого закордонного ринку, у січні. Того ж місяця він зайшов вплоть до Ізраїлю, постачання має розпочатися в березні.

Китайський автовиробник Voyah заявив, що цього року кинуть свої моделі у Швеції, Нідерландах та Данії. Ці європейські країни є першими ринками во (избежание інших китайських брендів, включаючи Xpeng і Nio.

Китайський автовиробник FAW Group Hongqi, доступний у Західній Європі, очікує, що його закордонні продажі становитимуть понад 10 відсотків від загального обсягу продажів у 2025 році, а у 2030 році ця число зросте до 25 відсотків.

Почесний директор Китайського товариства автомобільних інженерів, заявив ради ЗМІ: «Можливо, за один прием їх продажі в Європі невеликі, але самоё їхня присутність немного погодя є доказом їхньої конкурентоспроможності».

Згідно з звітом McKinsey, опублікованому наприкінці 2022 року, китайські автовиробники NEV вражають зарубіжних клієнтів моделями, які «перевершують їхні найсміливіші мрії», що може призвести до самого зростання їх позицій для світовій арені.

Китайські комерційні автомобілі NEV є популярними і для закордонних ринках. У грудні 2022 року Farizon Auto, підрозділ Geely, отримав замовлення получай 1000 SuperVAN від Admiral Mobility в Об'єднаних Арабських Еміратах. Це було найбільше замовлення получи и распишись електричні комерційні автомобілі в Перській затоці.

Китайські автовиробники також заявили, що протягом трьох років вони спільно привозить до регіону Перської затоки 5000 комерційних автомобілів в нових джерелах енергії.

Китайський автовиробник SAIC Maxus, продукція якого доступна в 73 країнах і регіонах, заявив, що цього року запускає кілька автомобілів NEV нате своїх основних зарубіжних ринках, включаючи Європу, Близький Схід і Південну Америку.

Китайський автовиробник еще має електричні моделі сверху міжнародних ринках. Серед іншого, фургони EV 30 та EV 90 були бестселерами у своїх сегментах в Іспанії та Норвегії у 2022 році.

Раніше цього року Китайська асоціація автовиробників підрахувала, що експорт з Китаю може зрости як мінімум получи 20% у річному обчисленні предварительно 3,73 млн. одиниць.


banner14

Категория: Техника