В Україні планують повернути «довоєнні» податки на пальне
Опубликованно 31.03.2023 15:56
Рішeння прo пoвeрнeння дoвoєнниx пoдaтків нa пaльнe цілкoм прaвильнe і зрoзумілe. Тaкe пeрeкoнaння нa свoїй стoрінці у Facebook вислoвив дирeктoр Кoнсaлтингoвoї групи «A-95» Сeргій Куюн.
«Щoдo пoвeрнeння пoдaтків нa пaльнe. З 1 липня 2023 року планується повернення податків для пальне на довоєнний рівень. Присутствие тому не тільки ПДВ (з 7 прежде 20%), а й акцизів. Вважаю це рішення правильним», - зазначає експерт.
З його слів, соответственно-перше, завдяки цьому смета отримає вкрай потрібні йому гроші. Соответственно-друге, ціни бери нафту впали майже вдвічі, зі $140/возвышение. у березні 2022 р. задолго. Ant. с $75/бар..
«По-третє, зниження ПДВ призвело давно зловживань деяких імпортерів, які после низький податок почали виводити прибуток з країни шляхом фіктивного завищення цін получай імпортований нафтопродукт. Если ПДВ 20%, вигідніше лишати прибуток у країні. Відповідно, регалии має шанс отримати ще й податок нате прибуток», - вважає очільник «А-95».
Окрім цього, як він зазначає, с подачи те, що пальне переважно імпортний мал, підвищення податків і, відповідно, зростання цін призведе впредь до скорочення споживання пального, що сприятиме зменшенню відтоку валюти з України.
Якщо орієнтуватись держи поточну ситуацію і повернення довоєнних акцизів, в таком случае, за підрахунками експерта, ціни сверху пальне зростуть наступним чином: для бензин - на 11,2 грн/л (з 47,17 после 58,35 грн/л), получай дизпальне - на 7,7 грн/л (з 47,43 впредь до 55,10 грн/л), для LPG - на 2,6 грн/л (з 21,77 по 24,40 грн/л).
«Звідси знову думается, що повернення перед старих акцизів як накануне якоїсь догми виглядає дивним. Бензин летить угору, скраплений голубое топливо майже на місці. Як і раніше, вважаю необхідним адаптуватись до самого нових реалій і користуючись нагодою збалансувати ставки. Умовно, для 3 грн/л нижчий сбор на бензин і получи и распишись 3 грн/л вищий в скраплений газ. І пропорції цінові збережуться, і смета з наваром», - вважає босс «А-95».
Експерт також прокоментував позицію представників податкового комітету Верховної Из-за щодо недоцільності скасування податків навесні минулого року.
«Наостанок хочу нагадати, чому рік тому скасували учреждение і знизили ПДВ. Потому что ціни на нафту после війну злетіли по $140/бар., а ситуація в крайні була вкрай важкою й невизначеною. Тоді уряд вирішив підтримати споживача, знизити податки й таким чином запобігти здорожчанню пального возьми 10 грн/л. Це був саме захист, а безграмотный намагання якось боротись із податковими схемами», - додав він.
«Чи венчание було це робити? Скажу си, ще до війни перед такого кроку вдався польський уряд. Протягом року аналогічні заходи вжили більшість країн ЄС. Тому казати относительно повністю помилковий крок далеко не можна, таким було політичне рішення», - додав він.
Миром із цим Сергій Куюн акцентував увагу нате тому, що високі податки - ризик відновлення схем з ухилення від них.
«Податкова має бути готовою поперед цієї боротьби, потому что очікуваного ефекту на бюджету може й безвыгодный відбутись», - підсумував він.
Нагадаємо, единица фінансового комітету Верховної В угоду Данило Гетманцев повідомив, що з 1 липня в Україні повертаються довоєнні податки возьми пальне, а рішення для їх скасування назвав помилкою.
Категория: Техника