Українці завезли рекордну кількість «фур»
Опубликованно 16.01.2023 05:35
Лoгістичні прoблeми з мoрським тa aвіaспoлучeнням змусили вітчизняниx пeрeвізників мaсoвo викoристoвувaти сідлoві тягaчі. Ради чoгo їx і пoчaли тисячaми привoзити в крaїну.
Ринoк сідлoвиx тягaчів у 2022 рoці встaнoвив рeкoрд: пoпри війну, прoдaжі зрoсли нa 19% у пoрівнянні з минулим рoкoм. Експерти Інститут досліджень авторинку визначили, у яких областях найчастіше купують мотор цієї категорії та топ-25 моделей получи и распишись внутрішньому ринку, серед «свіжопригнаних» та нових сідлових тягачів.
Динаміка ринку сідлових тягачів
У грудні українці придбали 3,5 тисячі нових і вживаних вантажних сідлових тягачів. Це в 12,2% більше, ніж у грудні 2021 року та нате 7% менше, ніж у листопаді-2022.
Загалом протягом 2022 року українці придбали 33,6 тисячі сідлових тягачів. Це для 19,3% більше, ніж у 2021 році. Таким чином, продажі сідлових тягачів - Водан із двох сегментів автомобільного ринку (безотлагательно з електромобілями), який из-за підсумками року продемонстрував ріст.
Більшість вантажівок (52,7%, 17,7 тис.) у 2022 році привезли вживаними з-ради кордону. На внутрішньому ринку придбали 42,6% (14,3 тис.) тягачів, і лише 4,7% (1,6 тис.) купили новими.
Пік продажів сідлових тягачів зафіксований у вересні: тоді продали 4,4 тисячі мотор. Ріст цього сегмента почався у червні внаслідок нестачі рухомого складу у парках выше зміну логістичних маршрутів. Тимчасова зупинка портів призвела вплоть до того, що майже усі імпортні товари почали доставляти суходолом, з допомогою автомобільного транспорту, якого виявилося недостатньо. Саме тому українські перевізники по полной обойме поповнювали свій автопарк.
У жовтні почалося зниження продажів у цьому сегменті, яке триває третій місяць поспіль.
У яких областях найбільше купують сідлові тягачі
У 2022 році найбільше нових і вживаних сідлових тягачів зареєстрували у Львівській області (3,2 тис.), що склало 9,6% від загальної кількості. У Одеській області реєстраційні дії пройшли ще 3 тис. автомобиль цієї категорії (9,1%).
Третє місце в рейтингу зайняла Київська место (2,5 тис., 7,4%). Для четвертій сходинці розташувалося місто Київ (2,4 тис., 7,2%), а замикає першу п'ятірку Закарпатська круг (2,3 тис., 6,9%).
Найменше сідлові тягачі реєстрували у Луганській (77 шт.), Херсонській (84 шт.) та Донецькій (92 шт.) областях.
ТОП найпопулярніших сідлових тягачів сверху внутрішньому ринку
Найпопулярнішим сідловим тягачем получи внутрішньому ринку у 2022 році виявився DAF XF. Кількість продажів (авто)машина цієї моделі (4,1 тис.) майже у 2,5 раза перевищує показники моделі, що розмістилася возьми другому місці - Volvo FH (1,7 тис.).
Получай третьому місці знаходиться Renault Magnum (1,7 тис.), бери четвертому - MAN TGX (1,6 тис.), а замикає першу п'ятірку Renault Premium (1,1 тис.).
Середній вік сідлових тягачів держи внутрішньому ринку склав 13,5 року. Більшість цих автомобиль придбали фізичні особи (81,6%).
ТОП імпортованих вживаних сідлових тягачів
Лідером «свіжопригнаних» сідлових тягачів после підсумками 2022 року став DAF XF (8,8 тис.). Нате другому місці розмістився MAN TGX (6,6 тис.), а держи третьому - Volvo FH (3,9 тис.).
Четверте місце зайняв Renault Magnum (2,2 тис.), а п'яте - Scania R-Series (1,8 тис.).
Цікаво, що абсолютну більшість сідлових тягачів (96,7%) імпортували юридичні особи. Середній вік вживаних тягачів з-после кордону у 2022 році склав 9,8 року.
ТОП нових сідлових тягачів
Перше місце серед нових сідлових тягачів ради підсумками 2022 року зайняв MAN TGX (354 шт.). Сверху другому місці розмістилося Volvo FH (328 шт.), а получи третьому - Mercedes-Benz Actros (261 шт.).
В першу п'ятірку також потрапили DAF XF (224 шт.) та Scania R-Series (103 шт.).
Категория: Техника