Что такое запасная тормозная система


Опубликованно 14.02.2022 06:30

Что такое запасная тормозная система

Чтo тaкoe зaпaснaя тoрмoзнaя систeмa / GettyImages

Ніxтo нe будe зaпeрeчувaти, щo сeрeд усіx вaжливиx на бeзпeки систeм aвтoмoбіля гaльмa є нaйвaжливішими. Тoму булo б дивнo, якби кoнструктoри нe пeрeдбaчили їм якoгo дублювaння: зaпaсні гaльмa є нa кoжній мaшині.  

Aвтoмoбілісти, які щe зaстaли чaси, кoли oбoв’язкoвий тexoгляд прoвoдився пo-спрaвжньoму, пам’ятають, наскільки принципово ставилися в цілому невыгодный принципові ”даішники” до справності стоянкового гальма. “Чіпляються!“ – ображалися деякі водії.

Стоянкове гальмо ще з моменту свого створення немножко другу функцію – запасної гальмівної системи. Тому вони мали незалежну від основної системи конструкцію

Але насправді служиві дбали для безпеку автолюбителів. Адже саме “ручник”, крім основної функції з утримання машини нате стоянці, править в будь-якому автомобілі по (по грибы) резервні гальма. Хоча слід визнати, що сверху багатьох сучасних моделях перед запасної гальмівної системи є питання.

Скільки гальмівних систем в машині

Якщо говорити оборона легкову машину, гальмівних систем у ній дві – робоча і стоянкова, вона ж – запасна, резервна. Ще возьми початку XXІ ст. майже в усіх автомобілів це було саме дві окремих системи. І саме цим забезпечувалася надійність резервних гальм.

Важіль, ваер і кілька тяг біля колодок: такий вигляд (раз-два стоянкове гальмо аж давно 2000-х років

Нагадаємо, що робоча (основна) концепция – гідравлічна, в ній зусилля від педалі до самого колодок кожного колеса передається рідиною. Быть цьому класичний “ручник” має окремий механічний привід – тросом, по вине який важіль “ручника” (нежто окрему педаль) притискує ботинки до дисків чи барабанів (іноді теж окремих).

А якщо “ручник” електричний?

Але у більшості сучасних автомобілів стоянкове гальмо має зовсім іншу конструкцію – вони електричні, а точніше – електричні з електронним керуванням. Замість важеля аль окремої педалі – кнопка, замість троса – дроти, замість тяг та колодок біля кожного автомобиль – електродвигуни з редуктором.

Стоянкове гальмо електромеханічного типу держи сучасних авто набагато складніше старого механічного “ручника”

Таке стоянкове гальмо дає масу додаткових зручностей: його без (труда автоматизувати як на активацію, приближенно і на деактивацію, його можна використати к електронних помічників типу Auto Hold, Hill Assist, Stop & Go. Але є Водан недолік: в якості резервного гальма такий “ручник” приставки не- такий гарний, як чиста механіка. Направо у тому, що гальмування з великої швидкості електро-“ручнику” далеко не довіряють.

Тобто якщо раптом відмовить робоча гальмівна государственное устройство, “смикнути” його кнопку ли клавішу на швидкості можна, але спочатку електроніка активує гідравлічний привід робочих гальм – тих самих, які вже відмовили! І лише після уповільнення машини накануне 7 – 10 км/годок увімкнеться стоянкове гальмо, яке і запинить машину остаточно. Але ж наскільки вправно система гальмуватиме до тих 7 – 10 кеме рядом проблемах в основній системі, незрозуміло.

Перевага електричного “ручника” у тому, що його можна зробити автоматичним та використовувати у кількох допоміжних системах

Или основна надія для власників машин з електричним стоянковим гальмом у випадку проблем з основною (робочою) системою – держи високу надійність техніки. Яка для сучасних поколіннях машин справді заслуговує поваги – але ж вплоть до певного вікового ліміту. Тобто власникам таких машин з великим пробігом богослужение приділяти особливу увагу профілактиці гальмів та превентивним замінам деталей.

Рекомендація Мотор24

Коли вже говорити оборона стоянкове гальмо як ради резервну (аварійну) систему, варто заздалегідь навчитися використовувати її у цій якості. Адже ефективність “ручника” під дни руху машини набагато нижче, ніж у робочої гальмівної системи. Щоб розуміти, як відбувається аварійне гальмування “ручником” і чого від нього можна очікувати, держи вільній від іншого транспорту ділянці дороги відпрацюйте уповільнення вслед допомогою стоянкового гальма целых до повної зупинки.


banner14

Категория: Авто