Основатели ЛИГА.Мoney: изменим отношение украинцев к деньгам и кредитам


Опубликованно 02.01.2021 03:05

Основатели ЛИГА.Мoney: изменим отношение украинцев к деньгам и кредитам

Сьoгoдні, 1 жoвтня, рoзпoчинaє свoю рoбoту сaйт   ЛІГA.Мoney – спільний прoєкт   Ligamedia тa USAID "Трaнсфoрмaція фінaнсoвoгo сeктoрa". Сeрвіс стaнe в нaгoді укрaїнцям, які нaмaгaються рoзібрaтися в тoнкoщax фінaнсів. Oкрім цьoгo нa сaйті   рoзміщeнo інструмeнт пoрівняння рeaльнoї вaртoсті крeдитів, включaючи річну відсoткoву стaвку, кoмісії тa нaвіть витрaти нa стрaxoвку.   

Рoзкaжіть, чoму USAID вирішилa зaпoчaткувaти прoєкт з фінaнсoвoї грaмoтнoсті тa інструмeнту пoрівняння спoживчиx крeдитів в Укрaїні? В чoму цінність ЛІГA.Money про USAID?

Рoбeрт Бoнд (Р.Б.): Якщo Укрaїнa xoчe дoсягти дoвгoстрoкoвoгo, збaлaнсoвaнoгo eкoнoмічнoгo зрoстaння, їй трeбa рoзвивaти сучaсну фінaнсoву систeму. Oдним з крoків у цьoму нaпряму є рoзвитoк ринку спoживчoгo крeдитувaння. Нaшe дoсліджeння свідчить прo тe, щo спoживaчі нe дoвіряють фінaнсoвим установам, (как (огня потрапити у борги, а отже уникають користування банківськими кредитами та картками, тому що безграмотный можуть розібратися, скільки насправді вони сплачують вслед ці послуги. Чи вигідна запропонована чип або вони переплачують? Також споживачі скаржаться, що порівнювати банківські продукти в Інтернеті дуже довго та согласно.

USAID підтримує фінансову інклюзію та захист прав споживачів і ми сподіваємося, що ЛІГА.Money допоможе змінити ставлення українських споживачів поперед грошей та користування ними.

Розкажіть, насчет що буде цей проєкт?

Дмитро Бондаренко (Д.Б): Ми прагнемо зробити ЛІГА.Моney путівником з особистих фінансів про кожного українця. Це і сайт з фінансової грамотності, дескать можна доступно, зрозуміло прочитати й розібратись в складних в целях більшості українців фінансових питаннях. Також, це прозорий інструмент порівняння споживчих банківських кредитів. У ньому українці зможуть побачити повну вартість кредиту, попередній графік погашення, по нитке порівняти пропозиції різних банків між собой та обрати найкращий в (видах себе варіант. Мета ЛІГА.Моney   - надати українцям інформацію легкою та зрозумілою усім мовою. А окрім цього забезпечити дієвий інструмент для того ухвалення зважених фінансових рішень исполнение) зростання власного добробуту.

Получи сайті Ліга.Money розмістять кредитометр, следовать допомогою якого споживач може підібрати найкращий счет для себе. Але такі інструменти є для багатьох українських веб-ресурсах, в чому відмінність вашого кредитометра?

Р.Б.:Насправді такого інструмента порівняння як ЛІГА.Моney в Україні немає. ЛІГА.Моney використовує методологію, яка дає можливість здійснювати достовірне пряме порівняння реальної вартості кредитів з урахуванням усіх платежів та комісій. Банки безпосередньо завантажують свої дані в кредитометр после допомогою узгоджених стандартних форм, і подану в цих формах інформацію адміністратори Ліги можуть перевірити. Ми очікуємо, що подані таким чином кредитні пропозиції будуть точними, достовірними та їх можна если перевірити. Також хотілося би зазначити, що у ЛІГА.Моney прозора бізнес-прообраз: реклама фінансових установ для сайті заборонена. Більше того, керівництво ЛІГА.Моney здійснюється координаційним комітетом, накануне складу якого входять проєкт USAID "Трансформація фінансового сектору", Ligamedia та банки-учасники.

ЛІГА.Money сплошь соціальний проєкт, в такой мере би мовити, "про фінанси не принимая во внимание купюр". У чому його цінність интересах вас?

Д.Б.: Проєкт ідеально вписується в місію Ligamedia: "Ми надаємо достовірну інформацію і пояснюємо важливі події, аби ви могли ухвалювати зважені рішення". Вже більше 20 років основною перевагою Liga.net до іншими ресурсами є достовірність. І саме тому нам довіряють читачі. Читацька аудиторія порталу Liga.net становить близько 7 млн унікальних користувачів щомісяця. І проєкт ЛІГА.Money – це ще Вотан крок на шляху підтримання довіри читачів.

Яка имитация монетизації проєкту, чи если в ньому реклама?

Д.Б.: Реклами послуг фінансових установ в проєкті Ліга.Money малограмотный буде. Це основна умова неупередженості та чесності поперед. Ant. после читачами. Наше завдання – розповісти клієнту правду относительно фінансові послуги, про приховані платежі і комісії, ради послуги третіх осіб і относительно те, як вплинути возьми фінустанову, що порушила свої зобов’язання. Ми прагнемо приставки не- нав’язати клієнту рішення, а надати йому всю необхідну інформацію, аби він ухвалив його самостійно та зважено.

Проте проєкт назначать перед собою мету стати самодостатнім ради рахунок використання читачами інструменту порівняння реальної вартості кредитів. Обираючи онколь, читачі зможуть залишити заявку банку держи оформлення цієї послуги. І вслед кожну таку заявку ЛІГА.Money отримуватиме оплату від банків. Це стандартний підхід – расчёт за leads, але ми жодним чином   приставки не- спонукатимемо клієнта надати перевагу одному банку пред іншим. Умови для банків будуть прозорими і однаковими. Жодних переваг у тому, що читач вирішить надіслати заявку перед того чи іншого банку у Ліга.Money безвыгодный буде. Не буде й рейтингів, дескать за гроші банк може обирати всех благ-яке місце, неправдивих відгуків ради банк. Якісні оцінки банків формуватимуться в результаті проведення дослідження методом "таємного покупця", если "таємні покупці" отримуватимуть фінансову послугу в банку і оцінюватимуть його по (по грибы) рядом визначених критеріїв.

Які закордонні аналоги стали прототипом ЛІГА.Money? Які успішні проєкти з фінансової грамотності в інших країнах вы надихали?

Р.Б.:У всьому світі існують сотні веб-сайтів порівняння, які дозволяють порівнювати іпотечні пропозиції, кредитні картки, кредити для особисті потреби, ставки нате депозити і багато іншого. Жоден з них далеко не став прототипом або моделлю. Ми самостійно вивчили багато з них і скористалися послугами міжнародного консультанта. Як типаж ми обрали принципи CARE (турботи): Зрозумілість (Clear), Точність (Accurate), Відповідальність (Responsible) та Простоту (Easy) для того користувачів. Платформу ЛІГА.Money побудовано з урахуванням цих принципів та особливостей споживчого кредитування в Україні. Це "доморощена" остановка і потенційним позичальникам буде зручно нею користуватися.

Запуску проєкту передувала більш ніж річна підготовка. З якими труднощами ви стикнулись для цьому етапі?

Р.Б.: Проєкт стикався з багатьма викликами. Перший   –   розробити спільно з банками-партнерами надійну методології порівняння чотирьох кредитних продуктів. Це було важко з огляду для велике розмаїття продуктів, різні види платежів та комісій, а також відсутність єдиної форми подання інформації. Другий виклик   –   перетворити нашу методологію порівняння нате точне та зручне у користуванні програмне забезпечення. Ми були готові відкрити веб-сайт наприкінці квітня, але держи кредитних ринках виникли проблеми помощью COVID-19 і деякі банки порадили нам відтермінувати запускание. Зараз ми готові!

  Чому проєкт стартує саме сразу, коли доходи українців в умовах коронакризи зменшились, а кредитна активність суттєво сповільнилася?

Д.Б.: Нам здається, що саме не переводя духу українці як ніколи потребують зважених рішень, щоб приставки не- погіршити і без того кризовий слябинг. У цей непростий період, если доходи більшості українців вслед за період карантину зменшились, у багатьох виникла гостра необходимость у залученні кредитних коштів. Кредитометр   допоможе людям обґрунтовано і зважено ухвалити рішення быть виборі кредиту, з урахуванням усіх пов’язаних із ним витрат. Зниження кредитної активності, яке завжди відбувається в ринку в період кризи свідчить насчет відкладений споживацький попит. (человеческое просто не впевнені, чи зможуть обслуговувати борг у період нестабільності. Але кредитування – це основа економічного розвитку, тому щойно економіка почне оговтуватися від кризи, попит для кредитні ресурси знову зросте.

Які плани з розвитку ЛІГА.Money ви чтобы себе ставите?

Д. Б.: Забезпечити самодостатність   проєкту   найближчим подчас. Для цього ми маємо стати дійсно корисними во (избежание читачів та завоювати їх довіру і в цьому аспекті. Саме довіра є запорукою довготривалих відносин. Також ми будемо допрацьовувати функціонал в (видах зручності читачів і банків. Звісно, ми ставимо во (избежание себе амбітні плани і щодо подальшого розвитку запропонованих послуг держи інструменті порівняння, з метою надавати ще більше користі українцям.

Р.Б.: Ми, ймовірно, розглянемо можливість доповнення інструмента новими фінансовими продуктами, такими як страхування альбо кредити від фінансових компаній. Може бути цікавим додати кредити к малого бізнесу. Обов’язково подумаємо, як прив’язати вплоть до кредитометра кредитні історії/звіти. Але спочатку – невеликі чертеж. Наш наступний виклик – проведення дослідження по (по грибы) методом "таємного покупця", щоб розробити рейтингову систему і призначати зірки вслед за найкращу практику в розкритті інформації, дотриманні законодавства, задоволенні споживачів та в інших категоріях.

* Погляди та думки автора, висловлені в цій статті маловыгодный обов'язково співпадають разве відображають думки Уряду США та USAID

Інтерв'ю публікується у рамках інформаційного партнерства     та   ЛІГА.Money  

Коль (скоро) Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

banner14

Категория: Деньги